Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

 

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji
ano2023
Poucen iskustvom od prosle i predprosle godine kada su sve klime bile rasprodane jos pre leta a kada je sunce u Holandiji nemilosrdno przilo na +41,2 stepena u hladu,ove sam godine na vreme nabavio joj jednu klimu,ovoga puta za dnevnu sobu,tako da mi ne bude vruce samo u spavacoj sobi , nego i u dnevnoj kada zvezda zapece Zbog globalnog zagrevanja nase planete i zbog rata u Ukrajini , rekose ovo ce leto biti pakleno!
I bi pakleno, ali ne u Holandiji, nego na Balkanu,gde ne boravim vise od 30 godina i gde mi ne treba klima 🙂.
U Holandiji, meni za inat najmokriji Juli u zadnjih 50 godina,i to sigurno zbog rata u Ukrajini, gubitka finala Winbledona, nase uzdanice, (ono kao "i nebo place za Nolom") a u sve je to umesala prste i Rusija sa svojim HARP-om koji proizvodi kisu i tako malerise bas mene , jer znaju oni da ih ja ne volim,u ostalom kao ni Ukrajince.
U zemlji vetrenjaca i lala, prestonici demokratije je opet pala vlada, ovoga puta zbog sukoba oko migranata i sjedinjavanja porodica onog koji traze azil,a jos ga nisu dobili. Briga njih za migrante, nego morala je da padne zbog necega , jer premijer pravi fatalne greske, a to mu se ne oprasta, u poredjenju sa nasom , to jest vasom vladom i premijerom ili predcednikom nebo i zemlja .
Na poslu uzivanje, komkomer tijd ili ti u prevodu vreme za krastavce, sto ce reci, nista se ne deseva , vreme godisnjih odmora i vesti na tv-u ...pas ujeo coveka !!! a ja? Ja sam sam otkrio Chat GPT ...izvor vestacke inteligencije sa kojim pricam do mile volje.
Toplo preporucujem, postavite mu civilizovano i normalno pitanje, odgovorice Vam u sekundi, ako pokusate da ga provocirate , kao na primer "Napisi nesto negativno o Noli Djoli", vrlo kulturno ce vam odgovoriti da on nije tako vaspitan , to jest da nije uljudno negativno pisati ni o kome, a kamoli o nasoj zvezdi (padalici).
E taj Chat GPT je i krivac za ovakvo leto u Holandiji, jer kada sam ga pitao da li je HARP kriv za sve ove oluje i kisu , hladno je izjavio da su to teorije zavere !!!
I da je globalno zagrevanje planete ozbiljan problem kome treba posvetiti paznju i kupiti klimu!!
Danas mi na Fejsu iskoci secanje , izgleda da sam 2 avgusta najproduktivniji sto se pise pisanja, pa rekoh da ne omanem ni ove godine!!
Met vriendelijke groet,

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica