U vreloj (40 stepeni u hladu) Evropi

 


19 juli 2022
 
U vreloj (40 stepeni u hladu) Evropi
Prosla je Corona podelivsi nas na vaksere i antivaksere, ulubivsi stara prijateljstva, ostavljajuci gorak ukus u ustima …Prosla je Corona, kao da je nikada nije ni bilo. Dokle ? Imam utisak da smo bili u nekom socijalnom eksperimentu , i poverovao bih, da nije toliko ljudi otislo bas u doba Corone. Da nisam i sam osetio ukus straha od iste kada su Mirica odvozili kolima Hitne pomoci u bolnicu… …
Prosla je Corona, zamenilo je neko drugo ludilo…
Poceo je rat u Ukrajini ,podelivsi svet na pro i anti ruse…Na Putinovce i anti Putinovce …Dovoljno je upaliti sibicu I Evropa ce planuti i izgoreti u gluposti, u crno-belom shvatanju bez ijedne nijanse sive.
Ja ne mogu tako da posmatram stvari, ne mogu da ne slusam ruske kompozitore zato sto Putin ubija po Ukrajini, ali i ne mogu da mrzim sve sto je zapadno zato sto zapad mrzi Putina.Ne mogu da velicam Putina kao oca nacije , i ne mogu da velicam Zelenskog kao zapadnu marionetu . Ne mogu da poistovecujem pojedinca i narod , da podrzavam ubijanje radi ravnoteze.
Naucen sam da gledam stvari sa svih strana, ja ne mogu i necu CRNO-BELO.
Djokovic je opet osvojio Vimbledon, davno podelilvsi nas na Djokiste i anti Djokiste. Ne mogu da obozavam Nola, Djola, samo zato sto je Srbin i zato sto ga drugi ne vole. U meni nema tog srpskog inata, koji prepoznajem kod mnogih, ni prkosa ni ponosa…
Pokusavam recima da ubedim , ne da nametnem,ne da osudim,ne da dokazem da sam u pravu.
Ne smatram da cilj opravdava sredstvo I da se kada te napadnu mozes braniti svim oruzijem koje posedujes .Branim se ironijom , cinizmom ali uvek istinom, nemam kratak fitilj, zato ponekad I izgorim.
Uzasava me sve sto je prosto,banalno,kurcevito…Sve sto nije promisljeno,odvagano pa izreceno..
Uzasava me neprovereno,glupo, samouvereno, bez osnova ,apriori I ad hominem
Suvise sam mator da se menjam, da se prilagodjavam I da pokusam da razumen nerazumne ….

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023