IZ COMFORT ZONE U QUALITY TIME

Proslog leta u ovo vreme na 30 stepeni u hladu pitao sam se da li sam pravi srbin?
Danas te dileme vise nema, 25 jula na 40,1 stepen u hladu pitao sam se kako da prezivim !!!

Da dobro ste procitali , 40,1 stepen celzijusa u hladu ... nikada nije izmereno vise u holandiji nego toga Cetvrtka!!
i mogu vam reci da mi nikada nije bilo teze nego tog Cetvrtka!!
Nista nije pomagalo, ni hladan tus, ni sladoledi, ni ventilator , ni zatvoreni prozori , ni totalno smanjena aktivnost...
ama bas nista .. kazu da te vrucine nisu dobre ni za zdrave ljude ,a kamoli srcane bolesnike ..
Totalno izbacen iz svoje comfort zone nisam mogao uzivati u quality time sa mojom suprugom , iako sam bio slobodan, znaci na kratkom godisnjem odmoru. kao biljka sam sedeo na cetvorosedu, buljio u televizor , disao na skrge , znojio se i polagano dobijao napade panike, ili ti panicne napade .... u zivotu mi se to nije desavalo..

Bio sam spreman da poslusam savet moga suraka, jos od prosle godine, kada mi je napisao "kupi klimu" ali su i klima uredjaji bili jednostavno rasprodani, kao i ventilatori ili bilo koja vrsta rashladjivaca osim frizidera ili zamrzivaca , ali one ne bi bas koristie svrsi,hm..sada kada sam ovo napisao, setih se da su me moji roditelji,pre 60 godina, kada sam bio beba, jednom zatvorili u frizider,doduse na kratko, samo da bi culi da li cu da placem u mraku, ne misleci na posledice, da se na primer pokvari brava i da kao mala beba provedem ostatak detinjstva u zatvorenom frizideru....

Elem da se vratim na temu vrucine koju sam tesko podnosio i tako lamentirajuci o istoj dodjoh do spoznaje da su Holandjani u njihovom ulizivackom odnosu prema engleskom jeziku dodali novi termin "quality time"

E sad ... pojam "quality time" je poprilicno relativan , jer zavisi sta je za koga "quality time" bukvalni prevod na srpski bio bi kvalitetno vreme...
za nekoga je kvalitetno vreme provedeno u kafani...takvih znam puno!!! Za nekoga je vreme provedeno uz knjigu kvalitetno takvih skoro i da ne znam, za nekoga uz televizor prateci finale Vimbldona i sva ostala finala gde nastupa Nole Djole, takvih znam i previse:)

Quality time se u Holandiji trosi uglavnom sa svojim bliznjima, familijom, decom, partnerom ili partnerkom. ne razlikujuci transgendere ili ti hemafrodite koji vise ne znaju jesu li musko, zensko ,oba ili ni jedno...
Podrazumeva slobodno vreme koje se ne provodi na poslu nego na nekom lepom mestu , okruzen nekim lepim ljudima,jednostavno u svojoj comfort zoni ...

U svakom slucaju "quality time"je IN i treba ga sto vise trositi ...

Zato poslusajte moj savet i svi na masovno trosenje QUALITY TIME-a...
Bez obzira da li vam je vruce ili hladno,,bez obzira da li ste pijani ili trezni,bez obzira da li Nole mlati sve ostale ili ne ..jer zivot je kratak a Quality Time vas nece cekati ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023