DILEMA na 30 u hladu


Vec nekoliko dana crvic u mozgu rovari "da li sam ja uopste dobar srbin ? "

po svemu bi se reklo da jesam ...nema falinke ..

Rodjen u Mostaru , slucajno, sticajem okolnosti . Otac valjevac, majka baranjka ...odrastao u Beogradu krsten i vencan u pravoslavnoj crkvi , pola svoga zivota zivim u Holadiji ..... u pravoslavnu crkvu retko idem a razlog je pop koji je 1992 psovao majku vernicima koji su se skupili na uskrsnju molitvu , a ja to cuo i zgrozio se ..od tada je proslo mnogo popova kroz nasu parohiju ...ali pop Cira i pop Spira su ostali i nikada nece izici iz nas Srba

Ali ?
Postoje i neke mrljice, da ne kazem flekice u mojoj biografiji , da ne kazem ci vi -ju ???

Sumljiv sam i sam sebi , nije da nisam ... evo zasto :

Navijao sam za Hrvate proslog mundijala,kao i jedna moja skolska drgarica po kojoj osuse drvlje i kamenje, a i za koga bi drugog kada nisam mogao za Holandjane , jer se nisu ni plasirali, a nasi Srbi ispali posle prvog kola !!!

Zao mi je sto je umro Oliver Dragojevic ....pustio sam suzu i kad je umro Arsen Dedic !! ( kak sam mu posvetio i jedan post na fejsbooku )

Obozavam da slusam i Dojku Balasevica, U onom drugom Djoletu (Noletu) ne vidim Boga neko coveka sa vrlinama i manama

Odlazim u Hrvarsku na more ...volim ostrvo Sipan i imam tamo dosta prijatelja , Hrvata.

Vencani kum u Holandiji mi je bio musliman musliman je on i sada ,ne brinite...ali ne smeta!!
Najbolji prijatelj u vojsci 100% Hrvat , prijatelji smo i dan danas a on je ambasador hrvatske u Alziru ...

Ne palim se na Ruse !!! Ili bolje receno palim se na pogresne ruse ,Majakovskog, Jesenjina, Vladimira Visotckog, Bulata Okudzavu, Solzenjicina i nekoliko filmskih rezisera , da im ne pomnjem imena .
Smesno mi je kada neko postavi da drustvene mreze hor ruskih policajaca u mornarskim majicama kako pevaju "tamo daleko" a komenatri ispod , kao sljiva kada padne u balegu ...ali zato placem svaki put kada slusam kako je Dragan Nikolic Gaga recitovao Plavu grobnicu ...

Ne gledam Pink , iako imam prilike , a i sestra mi je zaposlena kod gospodina Mitrovica.

Obozavam Miku Antica ,ali i Zeljka Krznarica.

Kako zivim u liberalnoj zemlji imam prijatelje koji vole muskarce, nista protiv ,samo da mene ne pocnu da vole :)

U mladosti sam se palio na hrvatice, Kseniju ( pop grupa da ne bude zabune ) i Marinu Perazic , igrom slucaja obe iz Rijeke , gde sam i diplomirao u Hrvatskoj Drami kazalista plemenitog Ivana Zajca , ali bio sam i asistent rezije u Ateljeu 212 na predstavi "Propast srpskog carstva". A i postavio Luminaciju Stevana Sremca u srpskoj Drami pozorista u Pristini ...gde su na pozornici 1986 zdusno mahali sprskom zastavom ,jer tako ide tok radnje i fabula price ....

Ceca i Karleusa su me ostavljale ravndusnim , za divno cudo !!

Po nekom mom zdravom razumu Mladic i Karadzic su ratni zlocinci , ali i Tudjman i Naser Orlic ...Alija i Sloba takodjer ...
Za vreme ratova, koje Srbija nije vodila, a ni zapocela , pomagao sam koliko sam mogao prvenstveno familiji u Srbiji...

Kada me u Holandiji pitaju odakle sam . ja im odgovaram da sam Srbin.

Eto sada valjda shvatate zasto me gricka crv savesti i zasto samome sebi postavljam pitanje "Da i sam ja {uopste
(dobar )} Srbin ????
Mozda ce nekoga ova moja dilema naljutiti , nekoga isprovocirati , nekoga naterati da se i on upita isto???
Ukoliko se neko bas ,bas iznervira , i izbrise me iz prijatelja , oprosticu mu , jer i to je odlika Srba, da prastaju !!!

Eto posle svih repriza i prepostova ,i jedan novi , tek da ne zardjaju mozdane vijuge :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023