Zene koje su mi spasile zivot ili Urgentni centar


Snezana Davidovic i moja malenkost tacno nedelju dama posle moga posle infarkta

Maja je neverovatna zena, ozbiljno, zivi na adrenalinu, nikada joj nista nije tesko, spremna je sve da ucini za prijatelja, pravog prijatelja…. Ne samo da mi je obezbedila i dva kompleta karata za Bitef, nego je i organizovala susret sa starim skolskim drugovima i drugaricama pod naslovom “Nesa dolazi” koji su ipak morali otkazati da se ne bi susretali pod motom “Nesa odlazi”.
Jednostavno to je bice koje izmedju dva nastupa na televiji , iz taxija pruza i prvu pomoc budalama koje je zovu zbog nekih srcanih poteskoca ….
Tako je i tog jutra podigla slusalicu …svoga mobilnog telefona  i pitala me je kako sam ? “Majo nisam bas najbolje” rekao sam “umam bolove u grudima i trne mi leva ruka…
Mogu samo pomisliti kako je reagovala …pokusala je da me umiri , terala me je da kasljem, da disem duboko …a zatim je predlozila da zove doktora …. opcija da zovemo njenu lekarku iz Belmedica je brzo otpala jer je to familija sa Miriceve strane, a nisam zeleo da se citava Holandija alarmira zbog mog “nekakvog” bola u predelu grudnog kosa , doduse oko srca. Tako da smo se slozili da pozove nasu drugaricu Snezanu …jer ona je lekarka a i radila je u nekada u Hitnoj pomoci, te ce ona znati najbolje sta nam je dalje ciniti ….
Eto to su dve zene, dve prijateljice kojima dugujem svoj zivot… Jer da nije bilo Maje i Snezane, verovatno ne bih ovo ni pisao….Ne znam kako je Snezana ubedila lekare hitne pomoci da dodju u apartman, ne znam ni kako je Maja ubedila Snezanu da pozove Hitnu pomoc no bilo kako bilo u roku od nekih 20 minuta od Majinig “zdravo Neso kako si …. “ i moga “Majo nisam bas najbolje “… Vozio sam se sa upaljenom sirenom ( sto mi je oduvek bila zelja ) Ulicama Beograda od centra ka URGENTNOM centru …
Posle prijema na prijemnici i dileme kako da me proknjize sa mojim holandskim pasosem(?!) odlazim u sobu 109 na prvom spratu gde se ne ulazi samostalno, nego kada te prozovu… Ne znam da li srcani imaju prednost ali prilicno brzo sam bio prozvan… “sta je sa Vama ? “ secam se pitanja ..i dok sam ponavljao svoje poteskoce I objasnjavao stanje svoga srca “Srce moje samohrano,
ko te dozva u moj dom?
Dezurna lekarka mi je saopstila “Vi upravo dozivljavate infarkt i moracemo Vas zadrzati ovde .” “Ali gospodjo ja u cetvrtak moram nazad za Holandiju “ prilicno glupa reakcija sa moje strane ucinila je samo da se doticna nasmesi i kaze “odlozicete….”
A onda kao u filmu….bez cekanja, bez peripetija, brzo, efikasno, brizno i profesionalno ugradjen mi je stent “gazzela” koji je obezbedio protok krvi kroz trecu, donju aortu “Srca moga, srca ludog…” i time i okoncao taj moj infarkt , bolove u predelu grudnog kosa, oko srca doduse, i utrnulost leve ruke ….
U roku od 45 minuta vratili su me na odeljenje video sam i Andreja i Maju, i Dejanu i Acu …svi su bili tu, sretni sto mene vide ….
Na mali predstojeci problem podsetio me je Andrej …” Ok, ali ovo Miric mora da sazna” …shvativsi da ce moj boravak u zemlji Srbiji biti duzi nego sto sam planirao uzeo sam mobilni I okrenuo broj ….”
Cao ljubavi sta radis? Nista posebno tu sam kod prijatelja ….Ti ?
Ni ja nista posebno …ja sam na Urgentnom centru ….Imao sam mali srcani udar ,ali kako I sama cujes sada je sve u redu ….
Eto….
Nema reci kojima se moze opisati zahvalnost, nema poklona koji moze biti protivteza onoga sto su moje drugarice ucinile za mene
pa eto onda bar ovi stihovi jer one znaju da sam bas bio sa njima medju javom i medj snom
Srce moje samohrano,
ko te dozva u moj dom?
neumorna pletisanko,
što pletivo pleteš tanko
među javom i med snom.
Srce moje, srce ludo,
šta ti misliš s pletivom?
k'o pletilja ona stara,
dan što plete, noć opara,
među javom i med snom.
Srce moje, srce kivno,
ubio te živi grom!
što se ne daš meni živu
razabrati u pletivu
među javom i med snom!
i ne brinite ..nastavak sledi ....jer ovaj dogadjaj..mozemo razvuci u serijal sa barem dve sezone

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

ULICNO POZORIŠTE- COMEDIA DELL ARTE

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST