OPERACIJA "SIROK OSMEH I ZLATAN ZUB" ili muke moje na zubarskoj stolici



dugo nisam pisao...nisam imao o cemu..zivot je usao u neke poznate koloseke, prepoznatljive situacije,poznate sablone.......

I onda dugo planirana ali veoma brzo izvedena akcija "holuvudski osmeh" ili ti definitvno popravljanje zuba u zemlji Srbiji, kod poznanika zubara ,i sigurnim kljestima hirurga Jove.

Nedelju dana u Beogradu, cetiri sata u zubarskoj stolici, tri u cugu i po pola sata u dva navrata.Za mene, hronicnu kukavicu pravi podvig...Na zalost u trenutku ovoga piskaranja nemam jos "sirok osmeh i zlatni zub" ali bice...bice vrlo skoro !

Glavni krivac za sve ovo je moja skolska drugarica Maja, danas poslovna zena koja se ne odvaja od svoga Iphone-a, koja se sminka u taxi-ju, presvlaci u hodu, poslovne dogovore svodi na najvise pola sata, radi oko 18 sati dnevno, i pored svih svojih obaveza,sastanaka,telefonskih poziva, poslovnih ruckova, romanticnih vecera i jos koje cega ima vremena za svoju malu unuku, princezicu Minu,koja me je sarmirala osmehom i lepim vaspitanjem i za svoju cicncilu koja me je nocu budila dok su svi spavali...

Sacekala me je na aerodromu,odvela u "frans" na rucak a zatim isporucila Jovi zubaru....

Elem ..Maja je kriva za sve... ...A najvise za "rezanj" operaciju koja je trajala vise od tri sata, koju sam uzgred budi receno herojski podneo,zahvaljujuci njenoj podrsci i maloj zelenoj pilulici posle koje mi je bilo sve jedno sedim li u zubarskoj stolici ili u kafani ...

U kafani sam sedeo sledece popodne mnogo duze od trajanja zloglasne operacije, a moram Vam priznati da sam se ipak ugodnije i osecao...
Txe laka konjica je ponovo zasedala u punom i prosirenom sastavu punih osam sati... donete su vazne odluke, ucrtane
smernice , primljeni novi clanovi.... Dugo se diskutovalo o prijemu pojedinih clanova, pa se doslo i do zakljucka da Txe Laka konjica svoju buducnost vidi u expanziji, da od grupe postaje pokret koji treba da pronadje svoj put u socijalnim mrezama. Za razliku od nekih mi smo imali broj Facebooka, te smo skladno donesenim smernicama svoje sledbenike pravovremeno i informisali o toku sednice..sto slikom, sto pisanom reci ..

No vratimo se operaciji "sirok osmeh i zlatni zub" koja se odvijala u dva dela i trajala skoro mesec dana. Posle zloglasne "rezanj" operacije vracam se u zemljicu vetrenjaca i tulipana da mi desni zarastu i odmore se od lake ruke hururga Jove...i tek posle tri nedelje ponovo odlazim u zemlju nezadovoljstva prelepih kafanskih basta i 28 stepeni celzijusa u aprilu mesecu ....

Ponovo zubarska stolica, ponovo zelena pilulica i ponovo vise od tri sata struganja, brusenja i modeliranja ono malo zuba sto mi je ostalo u glavi ....

Sta mi je sve to trebalo ?...."pa to je zbog sirokog osmeha" Odgovorila mi je Maja ono popodne kada smo sedeli u hotelu
"Moskva" , prisecali se nasih gimnaziskih dana i nostalgicno prebirali po proslosti ..mojoj i njenoj, na zalost kratko,
jako kratko, sto zbog njenih a sto zbog mojih obaveza. Tako da ako sada ovo citas Majo, rezervisi barem jedno tri dana za begstvo u nostalgiju ....

Svaku posetu zemlji Srbiji iskoristim za to prebiranje po proslosti, ovoga puta i za obilazak nekih meni dragih mesta (citaj kafana) kao sto su Manjez i Mali Pariz... Na zalost od lokalnih gurmanluka konzumirao sam samo telecu corbu ..i to u ogromnim kolicinama , jer ostale stvari nisam mogao ...pogadjate zbog zuba...
Laza, proteticar koji mi je pravio i napravio fantasticne zube , znao je da kaze ..."e moj Neso, a sve je pocelo sa kafom u tvojoj basti....A sada ima li vece kazene od ove ? U Srbiji pravis zube, sedis u kafanama i jedes samo telecu ili paradajz corbu ..I bio je u pravu....Ponekad sam uspeo da prosvercujem i neki rizoto ...kao te veceri U "Fransu" kada smo se skupili da proslavimo moje nove zube, Maja i Zoran ,Tanja i Laza,Miric i ja i nasa gosca na ovom putovanju Petra....

Petra je posla sa nama posle neumornih Miricevih prica o Srbiji, posla je da joj pravi drustvo u mome odsustvu i da upozna Srbiju , da bi je volela

Ne znam da li ju je zavolela , ali upoznala je sugurno...Od riblje corbe u Zemunu, preko srneceg paprikasa u Krusevcu,
cevapcica u Vrnjackoj Banji, supe, sosa i mesa u Sremskoj Mitrovici,prirodne limunade na Avalskom tornju,lososa u "Fransu",virsli za dorucak u "Manjezu" do kesten pirea u "Malom Parizu" uz pokoju "dunjicu"i belo vino...upoznavala je Petra Srbiju i njene specijalitete a ja sam joj zavideo, gledajuci je preko dubokog tanjira ....

Ove sam godine otkrio jos nesto vrlo vazno kada su u pitanju posete zemlji Srbiji .... Ukoliko mozete iznajmite stan za tih nekoliko dana da ste tamo!!! ....Moze on biti sirok i prostran, ili minijaturan i skucen, kao u nasem slucaju, ali garantuje Vam privatnost ...i samocu..kada zelite biti sami...jos jedna podobnost je da Vi diktirate tempo, imate reziju u rukama kada su u pitanju porodicne, rodbinske ili prijateljske posete , derneci po kafanama ili turisticke setnje po Beogradu ....

I tako, posle 12 dana u Srbiji, struganja, vadjenja zuba, tri probe,nebrojeno mnogo telecih corbi,jednog "crnog Rizota" bezbroj setnji po Beogradu,,ogromne kolicine pozitivnog druzenja sa familijiom i prijateljima, sastancenja se Txe Lakim Konjanicima vratio sam se u zemlju vetrenjaca i tulipana sa punim srcem i 22 keramicke krunice u ustima ...Svima onima koji su ovo omogucili,podrzavali me moralno i finansiski,sudelovali u ovoj operaciji NEIZMERNO HVALA !!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST