COMFORT ZONE ....ili ti pomodarstvo holandskog jezika


Tipicni ( citaj Holandjani) su u sustini jako povrsni, povodljivi i pokondireni skoro u svemu ,pa i u upotrebi jezika...novogovor je uzeo korena u holandskom jeziku tako da se potpuno odomacio u svakodnevnoj upotrebi, sto je pocelo poprilicno da me nervira i ide na zivce ....
navescu samo nekoliko gluposti popularnih u holandskom jeziku

WHAPPEN sto znaci izmenjivati poruke preko applikacije whatsapp

WRIJFTELEFOON ili ti pametni telefon sa touch ekranom... ali u bukvalnom prevodu telefon koji mozes da trljas (glagol wrijven znaci trljati)

i jedna genijalna izreka koju cujem svakoga dana skoro pet puta

COMFORT ZONE .... ( naravno engleski pojam} ili ti u prevodu Prijatna zona, prijatno, domace okruzenje ...koja se upotrebljava za sve i svasta ..tako da :
Pevac koji ne peva svoj repertoar je izbacen iz svoje confort zone,znaci primoran da radi nesto sto nije njegova specijalnost

Plesac koji mora igrati moderan balet , a specijalnost mu je hip-hop na primer ..je takodje iz svoje prijatne zone ...

Politicar koji ne zna da odgovori na pitanje novinara je uzbacen iz svoje comfort zone ...

Fudbaler koji igra u odbrani, a u reprezentaciji dobije mesto u sredini ..je pogadjate !!!! uit zijn comfort zone .....

Biti izbacen iz svoje "comfort zone" je i opravdanje za sve i svasta ,a posebno za manje uspehe, losu prezentaciju , promasaje i sve ostale gluposti u holandskom drustvu i holandskoj politici, a i u svakodnevnom zivotu ......

Comfort zone ...mozete upotrebljavati za sve i svasta, samo ove dve reci ubacite u svaku drugu ili trecu recenicu i bicete interesantni, elokventni i intelegentni ... NEMA veze ..... da li je na mestu ili ne ...comfort zone je postao trend meseca oktobra u holandiji !!!!

E pa moji dragi prijatelji i sledbenici u Fejsbuku i blogu ..i ja imam jedan ogroman problem ...

Juce sam i sam postao zrtva izbacaja iz moje comfort zone !!!!
Sta se dogodilo upitacete se sa pravom ???...
Pa evo ovako .....juce smo Miric i ja odlucili da prepravljamo mali WC u prizemlju nase kuce ... Tako da sada za svako piskenje i kakenje ( s oprostenjem prim. aut. ) moram da trcim na sprat ... A pogadjate,toalet na spratu ...NIKAKO nije moja komfort zona !!!





Reacties

Populaire posts van deze blog

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST