VI STE ONI OD PROSLE GODINE !!

....iskreno ne volim odmore u Srbiji....ne odmorim se kada sam tamo jureci od jednog prijatelja do drugog,pranirajuci koliko cemo dana biti u Beogradu, koliko u Krusevcu,Sremskoj Mitrovici....Ipak odlazimo za Srbiju i uvek nam je lepo..Zbog ljudi sa kojima se druzimo, zbog sala i posalica, ludorija koje ja i moj surak izvodimo u neogranicenim kolicinama ..i uvek kada se ponovo sastanemo, prisecamo se istih, smejemo "Ko ludi na brasno" i smisljamo nove ...
Tako bese i ove godine, pa pomislih , da ja to stavim na papir ...dok me pamcenje ne izda
Prosle godine smo usli na Tanjinu svadbu...naravno da smo u Sr.Mitrovici narucili i tortu ....i naravno da smo sretni i veseli , potpuno izludeli poslasticarku ..koja u jednom trenutku nije odista znala sta bi sa nama...
no krenimo od pocetka:
Po nekom uzasno toplom danu ulazimo u poslasticarnicu i moj surak prvo pita imate li sladoled od limuna ??
Dobivsi pozitivan odgovor narucuje za sebe 8 kugli sladoleda od limuna, trauma iz detinjstva, i pocinje po ko zna koji put pricati pricu.... kako kad je on bio mali od roditelja dobija jedan dinar....za jednu kuglu sladoleda, i kako se uvek mislio da li da ga kupi u odlasku ili u povratku sa plaze na Savi....Njegova supruga, moja supruga, koje se sasvim slucajno isto i zovu ( Mirjana Tadic), i ja slusamo pricu po 100 -ti put, a sazaljevamo ga kao da prvi put cujemo istu ....
Posle pojedenog sladoleda Mile ( tako se zove moj surak) pita poslasticarku da li ima orasnice ...I narucuje sve sto ima u vitrini... i jos kilo za poneti ...
Poslasticarka nas posmatra ispod oka, odnekud se stvara i njena cerka, koja nas isto malo cudno gleda, mi se samo smeskamo i teramo salu dalje ...
Moram napomenuti da moj surak, sa svojom penzijom od 230 eura, ne haje za pare, a za salu i posalicu placa i do poslednjeg eura
Kada smo pojeli sladoled, i orasnice prelazimo na posao i budno gledamo katalog svadbenih torti, ozbiljni i neodlucni sta da uzmemo ...I poslasticarka se uozbiljila , savetuje nas , ali jos uvek nas posmatra malo cudno ispod oka ... Najzad nase bolje polovine, Mirjana i Mirjana odlucuju koje ce torte uzeti , poslasticarka sva sretna i pita na koje ime da stavi racun za cokoladnu tortu , na sta moja Mirjana odgovara ,"na ime Mirjana Tadic"...Ok sve u redu, ali ne lezi vraze .... Ka cije ime ide racun za vocnu tortu ? , na sta Miletova Mirjana sasvim ozbiljno odgovara "na ime Mirjana Tadic ..."Pripremljeni na ovakav odgovor Mile i ja pocinjemo da pucamo od smeha, Mirjana i Mirjana takodje, a poslasticarka sa svojom cerkom gleda cetvoro ludaka u cudjenju i sasvim ozbiljno pita "da li ste vi nesto pili ???"sto prouzrokuje jos vece salve smeha kod mene i moga suraka....Ne nismo, odgovaramo, a ako ne verujete, trazite da se mlade dame legitimisu ...Na sta Mirjana i Mirjana kao pod komandom vada licna dokumenta....

Povrativsi se od smeha i pokusavajuci da se uozbiljimo odjasnjavamo poslasticarki sta i kako , pomalo se izvinjavajuci za ovako neozbiljno ponasanje ...I ona se pomalo i otkravljuje, pogotovo kada je shvatla da smo ozbiljni kupci...
Obavljenog posla odlazimo iz poslasticarnice, i ova bi prica ostala samo anegdota, da ove godine nismo otisli ponovo u istu poslasticarnicu....

"Imate li sladoled od limuna?" "Imate li orasnice?? " I siroki osmeh poslasticarke .." Vi ste oni od prosle godine!!!!!!!! "

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023