"I" covek u "I" drustvu

 ili JA pa JA


Danas Vam nije vazno ..kako je Vas kolega na poslu,nije vam vazno ...ima li problema i da li je zdrav, ali Vi sami ne zaboravljate da ga to svakoga dana uctivo pitate...Nije Vam vazno ni kako je proveo weekend, ali svakoga ponedeljka je to tema uz prvu jutarnju kaficu ...Zalosno je posmatrati slusaoca koji uctivo klima glavom, i s vremena na vreme gleda u pravcu svoga "pametnog telefona".
Odnosi su postali povrsni, kontakti su postali formalni.Zaboravili smo da nismo sami na svetu ,a ponasamo se uvek civilizovano,pristojno,uctivo.
Zanima me sta se krije iza te maske blagog osmeha i saosecanja .....Zanima me sta ce se desiti kada se "pokvari" internet, zauvek istrosi baterija vaseg laptopa i "i phone-a".
Zamislite zivot bez Facebook-a, chata i e -maila ????
Zanima me da li ce te i tada civilizovano klimati glavom i povrsno slusati svoga sagovornika i koliko ce te dugo biti u stanju ostati pristojni  i uctivi ???
Spoznajem da zivimo u 21-om veku i da je zivot bez IPv4 nezamisliv....
Ali !!!
Preklinjem vas da koliko je to moguce ne zaboravimo da smo ljudi ,a ne roboti !
Danas vise nego ikad zivimo  u "i" ego drustvu...Drustvu koje smo sami napravili, kreirali u potrazi za napredkom, u gladju za znanjem...Napravili smo ga da bi nam bilo bolje i lakse, a ne znajuci da cemo postati zrtve svoga napredka....
Ne hulim i ne bogoradim,samo Vas molim postanite toga svesni, i barem pokusajte da sa iskrenim interesovanjem saslusate svoga sagovornika kada mu postavite pitanje, licem u lice ...Pokazite interesovanje za coveka jer bez njega ne mozete ...

Naravno da je razlog za ovu propoved i moja svest da sve vise i sve cesce postajem " I covek u I drustvu " .......
Mali podsetnik ...onaj ko je jabuku zagrizao...proteran je iz Raja

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023