Stanje stvari

Prosli su i avgust i septembar..polagano i oktobar zalazi u svoju drugu polovinu ..neki su se mozaici slozili ..postali jasni , neki su jos uvek u laganom neredu ...ali neka , neka ostanu takvi , jer i takvi su dragoceni.

Gule i Marin su se sreli na Sipanu,ja sam se odmarao i uzivao na Lezbosu, u masti krstario mediteranom , Marina otpratio za Alzir, druzio sa "frajlama" iz Novoga Sada.

Neki su novi ljudi posetili blog,neki stari mu se ponovo vratili...

"The Laka konjica" je imala jos jednu pijanku...Javili su mi :)

Ponovo sam citao "Osecanja..O,secanja " Pronasao jos jedan blog o EKV..
Punio baterije suncanom energijom ,pripremao se za jesen...
Ipak presao sa knjiga na E-reader. Mada se neke knjige sa njega ne mogu citati ...
Dobio prve prave naocare ..i to dva komada, za blizu i za daleko....

I mogu Vam samo raportirati ...stanje stvari redovno ...Na Zapadu nista novo ...
(osim jednog novog dugmeta u zaglavlju bloga ..kliknite na ROMAN i otvorice Vam se pocetak ....)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

ULICNO POZORIŠTE- COMEDIA DELL ARTE

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST