My name was Bond, James Bond

ili noc u iznajmljenom smokingu ....

Cudno je kako se iz nekih zaboravljenih fioka izvlace i neke zaboravljene uspomene ....

Vec dva dana neprekidno skidam sa interneta posredstvom jednoga sumljivog sajta James bond kolekciju ...23 filma u 50 godina postojanja ovoga Flemingovog junaka. Da ..James Bond je postao 50-to godisnjak ....i upravo ovih dana je bila i svecana premijera 24-og filma "Skyfall" u Amsterdamu.
Ovoga puta nisam bio privilegovan da joj i prisustvujem, ali ako ste dobro procitali sam pocetak ove recenice upitacete se a kada je to on bio privilegovan ?
Pijanke posle premijera su omiljena zabava moga kolege pozorisnog reditelja Miska Milojevica, meni nisu ..ali ta svecana premijera i pijanka posle nje ,ne zaboravljaju se bas tako lako ....Mozda zbog bioskopa Tuschinski, mozda zbog after party u hotelu Amstel, ali najvise zbog iznajmljenog smokinga i leptir masne, crnih lakovanih cipela i moje Bond devojke koja je blistala u predivnoj teget vecernjoj halini....

No, posto znam da je ovo tesko pratiti a da sam Vam probudio radoznalost ..pocecu iz pocetka...

Te daleke 1997 godine moj Miric je radila u komerciji jednog od giganata holandske ekonomije, imala je odlican posao i odlicnu platu , i privilegije koje su svi komercijalisti imali, a ko se u ekonomiju i biznis imalo razume, zna da nabavljaci i isporucivaci zive i zavise od komercijalista, pa ih zato moraju drzati kao malo vode na dlanu ...No da se sada ne upustam u studije ekonomije jedan od isporucivaca a ujedno i sponzora 18-og Bondovog filma "Tommorow never dies" uspeo je nabaviti pozivnice za svecanu holandsku premijeru istoga, i ponuditi ih komerciji preduzeca u kome je moja supruga radila ....

Pozivnice su bile stampane na ime ...Tako da je Miric jednoga dana dosla kuci sa posla i pokazala mi ukusno izradjenu pozivnicu sa otprilike ovakvim tekstom :

Postovana gospodjo Tadic,
cast nam je pozvati Vas i Vaseg partnera da svecanu premijeru najnovijeg Bondovog filma "TOMMOROW NEVER DIES"koja ce se odrzati 18.12.1997 godine u svecanoj sali theatra Tuschinski u Amsterdamu . Bice nam izuzetna cast da Vas posle projekcije filma ugostimo u hotelu Amstel i ponudimo Vam nase najnovije pivo "Heineken limided edition 007"

pocetak projekcije :20.00
after party :23.00
dress code : black tie

Naravno da sam bio prijatno iznenadjen i naravno da mi je pozivnica zagolicala mastu, ali ta poslednja recenica dresscode : black tie mi je i zadavala muku ...Naime ja retko kada nosim odelo, a kamoli ...black tie ili ti smoking i leptir masnu ...
Prilicno neuverljivo sam pokusao odgovoriti Mirica od ove feste, bas zbog black tie, ali naravno , pogadjate, nisam imao niti jedan promil sanse, da se to i zaista dogodi...Neodlazak na premijeru, mislim ....

Na svu srecu Amsterdam je ipak evropski grad i smoking nisam morao izvlaciti iz fundusa nekog pozorista ili pozajmljivati od izbacivaca nekog od sumljivih nocnih klubova u crvenoj cetvrti. Ne, jednostavno nazovete prodavnicu koja iznajmljuje smokinge, napravite dogovor da probate smoking, kosulju, cipele, gace, carape i sve ostalo sto vam padne na pamet da nosite te noci...i umesto da papreno platite smoking koga cete jednom u zivotu obuci, za desetinu od cene istoga imate smoking za jednu noc.... Receno ..ucinjeno ....moram priznati kosulju,gace,carape i cipele nisam iznajmio....bilo mi je nekako ..neugodno :)


Svecane premijere su dogadjaj za sebe, tako i ova ...Sve je bilo perfektno organizovano. Oko 19.00 casova smo popili votka martini u restoranu hotela Amstel. u 19.30 se nasa odabrana grupa Bondovih kopija, ili ti pingvina ukrcala u brodic koji nas je prevezao preko kanala i iskrcao u ulicu preko puta teatra Tuschinski...gde smo mogli videti kako se sa troje kola, da, bas, tri limuzine, dovoze VAZNI gosti ispred crvenog tepiha koji preko stepenica nestaje u holu ovoga predivnog bioskopa....Naime i ti VAZNI gosti su stajali u ulicici iza bioskopa i civilizovano cekali svoj red da udju u limo i posle 2 minuta iz iste i izadju, zaslepljeni blicevima paparaca ..

Nasa je grupa strpljivo cekala svoj red , i kao poslednji ..kada su prosle sve zvezde i vedete holandskog jet-seta ... usla u bioskop ....(paparaci su se vec bili razisli, a reflektori pogasili)

Film ko film ...sarm Pierce-a Brosnana je kapao sa ekrana,uzdahe nam je mamila jedno i po minutna pojava tadasnje holandske zvezde u usponu, danas uzorne supruge Richarda Krajicek-a, Daphne Deckers. Mene je naravno odusevila Judi Dench kao M. I nezaboravni Q. Desmond Llewelyn. Koje sam i pozdravio aplauzom na kraju filma ....

After party je bio ..u najmanju ruku BOND-ovski.... u razlicitim salama Amstel hotela,(da onoga u kome odsedaju Rolling Stounsi kada navarte do Amsterdama) moglo se jesti i piti u neogranicenim kolicinama, Bondovi su setali u smokinzina, a Bondove devojke u predivnim dugackim haljinama ... Naravno moglo se i igrati ali i okusati srecu na ruletu, sto nisam konzumirao( ni jedno ni drugo)
I tada sam shvatio zasto su pijanke posle premijera bile Misku toliko drage...Posle ne znam ni sam koliko Bond martinija screwed not shaked, i specijalnog izdanja Heineken 007 piva u rane jutarnje sate moja me je Bond devojka lagano dodirnula po nadlaktici i prosaputala ...Sir ,are we going home? :)


Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023