Forbidden Sun


Mrzovoljnog i mamurnog probudio me je telefon izgubljen negde ispod mojih farmerki i kosulje skinute proslog jutra kada sam se polupijan dovukao u svoju sobu...Zvala me je Borjana ..Neso ...javi se na ovaj broj ...imaju za tebe posao na filmu , rekla je , a ja sam mislio da jos uvek sanjam...Profesorka mogu li Vam se javiti kada se probudim ? promrmljao sam jos uvek misleci da je to samo nocna mora ;) U redi samo pozuri ...rece .cekaju te u kosutnjaku ....
Posao na filmu ??? Nisam bas razumeo o cemu prica ,ali iz pristojnosti sam odmah ustao i nazvao je nazad ...A zatim zovem Zorana, prezime sam mu zaboravio ,jer bese to davne 1988 godine u aprilu, i stvari se pocinju odvijati filmskom brzinom ....Filmadzije nisu gubile vreme,morao sam odmah da dodjem do Kosutnjaka i potpisem ugovor...Zoran mi javlja da ce me kola cekati za nekih 25 minuta i da ce me sofer odvesti na dogovoreno mesto ...Jos uvek ne verujem i mislim da se neko neslano sali sa mnom ...Ali !!!Kada sam ispred ulaza ugledao crnog audija ...shvatio sam ...moji snovi postaju java....
Na putu do filmskog grada u Kosutnjaku pokusavam od vozaca,za kojeg se ispostavlja da je moj komsija iz susedne zgrade, da doznam malo vise o cemu se radi ...i saznajem da "neki" Englezi snimaju "neki" film....
U fimskom gradu stvari postaju jasnije ...upoznajem se sa rediteljkom, Zelda Baron, se zvala i ona mi objasnjava da u filmu pod radnim nazivom "Bul Dance" postoji scena gde deca daju pozorisnu predstavu, a ja bih to sa decom morao izrezirati, a ona zabeleziti na filmsku traku ;) ..ideja mi se dopada, ja se ocigledno dopadam rediteljki, u profesionalnom smislu reci, jer je gospodja tada bila u kasnim 50-tim, moja se avantura nastavlja....I pocinje jedno od najlepsih iskustava u mome profesionalnom zivotu ...
Sve je bilo dobro isplanirano i organizovano, film se snima u Splitu, smesten sam u hotelu Lav, 10 dana placenog i to dobro, odmora ,uz povremene probe, na koje sam odlazio sa soferom, kraj aprila ...Borjani sam bio zahvalan do groba....
Pristup filmu i rad na njemu je potpuno drugaciji nego u pozoristu, haotican ali primamljiv, i iako nisam imao mnogo iskustva, brzo sam de privikao na ekipu, neke nove ljude sa kojima dolazim u kontakt,haosu koji je to bio samo na prvi pogled ;)
Dani u Splitu prolaze kao u snu...Mnogo sam radio sa decom , ali jos vise provodio sa ekipom:
Druzim se sa Svetislavom Goncicem i Enverom Petrocijem, koji dobijaju uloge u ovom filmu, pored Lauren Hutton i Rene Estevez....Filmska ekipa je kazu "jedna velika porodica"i brzo se uveravam da je ta tvrdnja potpuno tacna...
Enver glumi nakakvog policajca , i potpuno primenjujuci "Metod" Stanislavskog odlazi u policiskoj uniformi u kafic, polupijan zaustavlja automobile na magistrali i vrsi "redovnu kontrolu" vozila i vozaca..Bule Goncic se upoznaje sa mladim holivudskim glumicama koje debituju u filmu, a ja ja se upoznajem sa njihovim dublerkama, mladim gimnasticarkama is slovenije ,koje su morale izvoditi sve opasne i slozene trikove na gimnasticarskim spravama, koje ove razmazene glumicice nisu mogle ni sanjati ...

Za samo 10 dana upoznajem mnogo novih ljudi,sticem iskustvo rada na filmu, zaradjujem 3 moje mesecne plate i zivim u potpunom snu....Vrata svih Splitskih klubova i kafica behu nam otvorena...Devojke su se lepile za nas, bili smo popularni i pozeljni ....
No, kako je i poceo , san se tako i zavrsio...jer 10 dana je brzo i proslo...Ipak pored uspomena, nekoliko devojaka, ostala su i prijateljstva, sa Bracom Bajcem ( novinarem i fotografom Tv Revije) i Batom Kamenim ( kaskaderom i legendom beogradskih ulica)...

Film nikada nisam pogledao....nisam bio u prilici ...Znam samo da je izdat 1989 pod naslovom Forbidden Sun...Naslov koji perfektno odgovara ovim mojim iskustvima....

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST