Bugi ....




Bugi je bio i ostao legenda ...fukos..znaci iz Zanove zgrade , par godina mladji od nas ...Markantna figura sa markantnim nosom ...i glasom na kome bi mu mogli pozavideti mnogi cak i skolovani pevaci ;)
Upoznali smo ga, mislim,u mesnoj zajednici ..gde smo pili kafu i igrali preferans skoro svako poslepodne ...da ..jedno vreme bilo je to mesto okupljanja penzionera i pubertetlija , posebno kada ne napolju bilo hladno, kisa i nevreme ..u zimskim mesecima i kad nismo imali volje ici negde drugde ...
Bugija koji je po poreklu JERMENIN secam se najvise po izreci " Vise volim rusko govno nego americku tortu" oprostite mi na recniku, ali to je bila njegova izreka ,a ne moja :)... U svojim momackim danima, gospodin Buzurovic, otuda Bugi, je svirao gitaru po splavovima na onoj strani Save koja je gledala na Adu Medjicu.. i pevao ,fantasticno pevao ..prvo ruske a zatim i nase starogradske pesme..a imao je glas, za nepoverovati ! Druzili smo se uglavnom po kazanama ,gde smo odlazili da slusamo bas njega ..Bugija ...
Bugija necu zaboraviti i zbog toga sto je svirao na nasem svadbenom rucku,zajedno sa cika Svetom i Duskom Golubovicem ,ako se dobro imena secam,mojim drugom iz gimnaziskih dana,a da ja to unapred nisam znao... Zahvaljujuci Guletu koji je jako dobro uvideo da ce nas svadbeni rucak,samo za "uzi krug prijatelja" vise liciti na pogrebni rucak, bez muzike, Bugi me je prijatno iznenadio na ulazu u svecanu salu hotela Jugoslavija gde se ovaj mali skup odrzavao ...Sva trojica su bili fantasticni, dogovor je bio da sviraju bez dinara naknade, samo za Nesu, kako je Gule naredio, cika sveta, harmonikas u godinama je trazio samo da mu platimo taxi da ne bi vukao harmoniku po autobusima gradskog saobracaja..Eto to je bio jedno od iznenadjenja koje su mi moji "konjanici" priredili kao svadbeni dar ....

O rucku u nekom drugom blogu ,vratimo se Bugiju koji se nekako u to vreme zaposljava u Narodnom pozoristu u Beogradu , gde radi i dan danas, ako se ne varam...I tamo postaje legenda, mali Bog,jer dobija mesto na kome bi mu pozavideli mnogi ljubitelji pozorista i pozorisne umetnosti, naime Bugi se zaposljava na BILETARNICI pozorista gde ima dostup uvid i pravo da prodaje karte za sva dogadjanja u pozoristu !!!

Bugi je tada zaista postao mali Bog, jer je uvek mogao da ostavi po strani karte za premijere, a sto je jos vaznije da ti kaze koja su mesta slobodna, kada se biletarnica zatvori, a sala nije rasprodana :)
Bugi je znao sve u pozoristu i svi su znali Bugija i da nije bilo njega mozda bih i izgubio kontakt sa svojim kumom
Ljubivojem Tadicem jer neke davne 2005 ili 2006 ovaj prvak glumista prodaje stan u knez mihajlovoj i seli se na novu adresu, menja broj stalnog a i mobilnog telefona, tako da mi kontakt sa Ljubom postaje nemoguc.U narodnom pozoristu , na sluzbenom ulazu nisi znali njegov broj ?! Ali !!!
Kada sam nenajavljeno stao u red za kupovinu karata,stigao do blagajne,i skrivajuci lice, tako da me Bugi odmah ne prepozna, zatrazio dve karte za finale GRANDA ( za neupucene manifestacija turbofolka, koja nema veze sa pozoristem) prvo sam cuo "gospodine OVO JE POZORISTE !!! , a ne tubofolk manifestacija !! a zatim i jedno " Neso jebo te ..pa kad si stigao :) " Naravno Bugi je imao Ljubin mobilni broj...
I dan danas Bugi sedi na bileternici u malenoj kancelariji sa svojim kartama u svome malom carstvu , koje barem meni mnogo znaci

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST