Whiskey Club



Od pre cetiri godine sam clan jednog ekluzivnog cluba..Club pored mene broji jos dva clana. Sam i Mick , moji unuci su clanovi ovoga kluba ....
Sam ce u julu napuniti 7 godina, Mick u avgustu 4 ....

Ali moji unuci , fenomenalci , piju sa dedom vec 4 godine whisky , i filozofiraju o zivotu , zenskama i drugim bitnim stvarima o kojima samo muskarci , uz dobru kapljicu mogu filozofirati ......
Inicijator ovoga nesvakidasnjeg projetka je moj "prvorodjeni "unuk Sam, koji je spontano pre 4 godine na pitanje sta bi popio kod dede u gostima rekao "whiskey, kao i ti ! ;) "
Naravno da sam ga poslusao i nasuo mu casu whiskey-a , stavio dve kockice leda i pruzio mu casu ....Za sve one koji misle da sam potpuno poludeo , otkricu Vam tajnu da je u Samovoj casi bio bistri sok od jabuke , a u mojoj cisti Dimple ...
I tako smo Sam i ja poceli da , pri svakoj njegovoj poseti pijemo Whiskey ...Sam je inace genijalac, odrastao uz mobilne telefone ,playstations , mp3 players i sva ostala cuda tehnike ,za koje mi stariji zalimo da su dosle na svet ( vidi moj prethodni blog) ,a bez kojih moj Sam ne bi znao kako i sta ....Uopste je cudno kako deca odrastaju sa tehnikom ...jeste li videli ikada da dete od 3 godine cita uputstvo za upotrebu daljinskog upravljaca DVD playjera , ja nisam ..a svi ti mali klinci i klinceze znaju da ga koriste ???? Tako i moj Sam , surfa po internetu ,pronalazi sam igrice i webstranice Thomas i prijatelji, Bob koji gradi ..i sta ti ja znam sta jos .. Google mu je najbolji ucitelj ...no da se vratim na pricu o nasem klubu ....
Pre godinu dana smo Sam i ja odlucili da i Samovog brata Mick-a primimo u klub..Postalo nam je dosadno da sami filozofiramo o svemu , pa smo i Mick-a primili u musko drustvo. Sada sedimo sva trojica za stolom ,svako sa svojom casom , pricom i problemima...
Ispijanje whiskey-a je ritual za sebe ...naucio sam ih da gustiraju, da polako piju i uzivaju u svakom gutljaju...
Sto me je posebno iznenadilo je cinjenica da samo kada su kod mene u gostima traze Whiskey, kod kuce im ne pada na pamet da teko nesto izjave, ne daj Boze u gostima kod nekog drugog ....
Ponosan sam na svoje unuke, obozavam ih i sa divljenjem gledam kako rastu, whiskey je usputna stvar , vazno je da smo nas trojica tri musketara, nerazdvojni drugari, prijatelji do koske...Pa ako ste voljni , navratite i Vi na casicu ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023