Novogodisnji SMS

ili kako sam upoznao Christian-a

Za pravoslavni bozic odlazimo svake godine kod prijatelja na veceru ....
Ove godine sam se to vece smejao kao nikada u zivotu ..iskreno od srca, neiskvareno decacki
...Povod ?
Sms koji sam dobio za novu godinu ..i njegova predistorija...
Pa neka pocne prica :

Prvog januara vidim poruku na mobilnom "nenade, tebi i miri sretnu novu godinu zelim ja!"
broj meni nepoznat ???
uzvracam porukom "i ja tebi , ali ne znam ko si ?" posle nekoliko sms-ova otkrivam i
nepoznatog posaljioca ..Milovana, moga prijatelja iz Beograda koji vec 2 godine zivi u Holandiji ...
Na veceri 7 januara ,naravno prisutan je i on ...pricamo , salimo se ..i naravno krene i prica o SMS-u ...
I Milovan prica predistoriju ....Znas moja zena mi je dala tvoj broj
..poslao sam ti sms odmah u ponoc i dobio nazad poruku sa 3 upitnika ???
poslao sam ti poruku jos jednom i nazad dobio poruku na engleskom ???" I dont know what is that all about , but anyway Happy new year !!!
vratio ti poruku na engleskom ...napisao "ok nenad if you wish hard to get to play i am ready !!!! I dobio nazad poruku ""I am not Nenad I am Christian???"
Tek tada sam shvatio da pisem sa potpunim strancem i da tvoj mobilni ne pocinje sa 515 nego sa 215..?!
Salve smeha, praktiziranje ...ko je Christian ,sta je mislio,citajuci cudne poruke na srpskom i engleskom ..vece protice ali se prica stalno vraca na Christiana i Milovana...
Posle dva whiskey-a i jednog cognaca na kraju vecere dolazim na genijalnu ideju ....

Uzimam mobilni i saljem poruku na christianov broj "Hy Christian, here is Nenad, have you any massages for me ? "
Nisam ni zatvorio telefon ..kad je poceo da zvoni ...u displeju vidim broj na koji sam poslao poruku ..ajd sad budi hrabar pa i podigni slusalicu ...cujem kako mi dovikuju...
Potpuno zatecen ,sledjen od iznenadjenja .. pustam ga da zvoni ...i dobijam poruku "Guyes, you are killing me , i am laughing till I gonna die ..pick up the phone please !!!"
Citam poruku ,svi su postali mirni ,zateceni ,radoznali ..kako ce se zavrsiti moja avantura sa nepoznatim Christianom ???
U tom zvoni telefon i ja hrabro podizem slusalicu ..guseci se od smeha ... Hallo Nenad speaking ...Hallo Christian here , cujem sa druge strane ...i ne mogu a da ne zaustavim suze od smeha ...citavo se drustvo pretvorilo u uvo ..svi slusaju sta se desava ...
Christian me pita o cemu se radi , guseci se od smeha ...ja pokusavam da mu objasnim ..i pricam mu celu pricu ... "ja sam sve vreme mislio da sam u nekom Tv programu ..skrivena kamera ili nesto slicno ..."priznaje mi potpuni stranac sa druge strane zice ...Ne, odgovaram , to je samo nasa sala a ti si je tako sportski prihvatio ...neuobicajeno za holandjanina..odgovaram ..svaka cast ...A ja sam mislio da ti neka zenska salje poruke , priznaje mi ..ne to je jedan ogromni celavko ...odgovaram ...i prica se rasteze u nedogled na nevericu prisutnih ..koji cuju samo mene kako razgovaram sa Christianom ....

Najzad zavrsavamo razgovor ,obecavam mu da ga vise necemo zamarati nasim salama i da cemo ga ostaviti na miru ....spustam slusalicu i pocinjem da se kidam od smeha ....neverovatna sala ,sa neverovatnom kulminacijom ....svi se valjaju od smeha ,suze klize niz obraze ...
Na zavrsetku veceri ,pred polazak kuci proveravam jos jednom poruke i pronalazim jos jednu ...od Christiana...na holanskom ...pokusacu je prevesti :

Momci, hvala Vam za zabavu i nezaboravnu salu...Ipak mi je drago da ste se pronasli...sada imate prave brojeve telefona , pa ih i umemorisite pravilno ...
Christian...

Mozda ova zgoda Vama nece zvucati ni duhovito, ni smesno ...meni je osvezila citavo vece ....ljudi se sve manje smeju ...sve su vise ozbiljni i namrgodjeni ...zahvaljujuci i Christianu nisam zaboravio da se smejem .... i to je ono sto je vredno u citavoj prici ...

Reacties

  1. Obradovao sam se ovoj prici na zalost provedosmo zivote kroz fazone.SFRJ:Mujo kako cemo vratiti ovoliki dug Americi 20 milijardi ,e bre! Lako ,objavimo rat pa ako dobijemo ne moramo da vracamo dug ako izgubimo , opet ne moramo. Pozdrav od Amancija

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST