Ovo nema veze sa blogom

Petak 17 decembar: Sinoc je padao sneg...krupan mokar sneg..pod svetlima automobilskih farova kovitlaju se pahulje, u krugu ulicnih svetiljki vrtlog krupnih ,teskih pahuljica.....Ubrzo je sve postalo belo,tiho i idilicno..posmatrao sam belinu kroz prozor ....buljio u belinu moga ekrana...bio sam miran, jako miran....spokojan..sam....
U poslednje mi vreme prija kada sam sam, prija mi tisina, prija mi belina ekrana...prija mi praznina duse.....
Belo ili prazno ? ...svejedno ....,ako smiruje, ako donosi spokoj,ako umrtljava osecanja,
Belo i prazno .....svejedno... ,belo kad tad primi i drugu boju, belo nije konstanta, belo kad tad postane ,bar "prljavo belo"....prazno nikada ne ostaje prazno ..uvek se popuni necime
Pitanje je vremena , a ni vreme nije konstanta ...vreme neumitno prolazi i od trenutka kada sam napisao prvi put belo i prvi put prazno, pa do ovoga trenutka,kada ovo citas proslo je vreme, nekoliko minuta, ili nekoliko sati , nekoliko dana ili nekoliko godina ...ali belom sada treba manje vremena da postane druga boja , i praznini manje vremena da se ispuni...jer vreme cini svoje ...jer pesak u pescanom satu curi na dole i ne moze se zaustaviti....
Pocinjemo sa belim, sa praznim , od rodjenja, ili od nekog novog pocetka , i vremenom dodajemo boje popunjavamo , punimo dusu .... Zuto je sunce, toplina, energija...Plavo je more,tajna,tuga....Crveno je srce, ljubav,privrzenost....
Tri osnovne boje ..tri primarne boje..cetkicu drzis sam u ruci ...i slikas ...zuto, plavo crveno...kombinujes ..mesas boje ...mesas osecanja, raspolozenja, tuge i radosti .... Celoga zivota slikas samo jednu sliku celog zivota punis svoju dusu...slikas sebe,slikas svoju dusu , niko drugi ti ne moze uzeti cetkicu ...Moze te savetovati ,moze uticati na tebe, moze brljati po tvojoj slici, ali ni ne moze oteti cetkicu...ne moze mesati tvoje boje,ne moze slikati tvoju sliku, ne moze puniti tvoju dusu.
Rezultat zavisi od tebe samoga, sam sebi si i ucitelj i ucenik
I danas pada sneg..sitan i suv, drugaciji od onoga sinoc ...a sve opet postaje belo......idilicno i mirno..... i opet sam miran, spokojan i sam .....ali nista nije kao sinoc...jer vreme je proteklo..nesto peska je iscurelo.......
Na I POD-u
Snezana Jandrlic ....pada prvi sneg....Bajaga ...zazmuri ....Balasevic ....portret mog zivota ....
I belina postaje plava,crvena,zuta ...i sve se brise i opet belina .....

Reacties

  1. Ćuj jaro,
    to što si pušio oću bolan ija.Vidim djeluje fakat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm...mali Urosevicu, varas se ako mislis da toga ima samo tamo...uostalom...ti to znas, samo ako nisi zaboravio :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023