Noc kada se rodio DENTALTOURS


Beograd 2010, novembar, miholjsko leto..laki konjanici sve sa dopisnim clanom gospodinom Jeremicem dogovaraju sustret, kako Cira rece , bez zena, dece i tasti.

Mesto okupljanja "rupa na Banjici" kafana Sesir..vreme okupljanja 18.00. Zanova Jasna komentarise ..idete na matine ? Zan i ja potpuno iznad ove opaske sedamo u taxi u sa Novoga Beograda odlazimo na Banjicu... i naravno ne mozemo da nadjemo kafanu ...zovemo Pavlonju,potvrdjujemo kod Goravice i najzad stizemo na odrediste...i ponovo ih vidim...moje drugare....
Ovoga puta je proslo dve godine, ali opet kao da je prosao jedan sat od poslednjeg susreta ..Jeremu nisam dugo video 20 godina..prica o svojim dogodovstinama u Holandiji ,kada je radio za KLM.Nije uspeo da pusti korene u Holandiji, mislim da je za to previse "Srbin" u najboljem smislu te reci ...voli da pojede, popije ima vremena za sve i ne moze da podnese da neko ko radi isti posao ima vecu platu od njega...

Kafana je skoro prazna, jedan zaljubljeni par, koji ubrzo napusta mesto zlocina, poteran nasim glasnim razgovorom, smehom i ponasanjem koje vise prilici pubertetlijama nego 50-to godisnjacima.. No i to smo mi, zar ne ? kako rece meni neko jako drag.....
Za dobrodoslicu nazdravljamo dunjevacom a moji drugari ubrzo prelaze na pivo, sto meni nikako ne ide , ne volim da pijem pivo, jedino leti ,kada je uzasna vrucina mogu popiti koju casu ...
I ponovo secanja, i ponovo provale, i ponovo smeh i ponovo seta...
Dobro im ide, plivaju moji drugari i to mi je drago...
I ponovo Sipan i ponovo zenske, i ponovo ko je koga i ponovo ko koju nije ....

U neko doba matinea, koji to vise nije bio , jer smo se blizili fajrontu, posle Jerminih pijanih izjava..."drugari samo nabavite pasose,pa idemo kod Nese u holandiju na veceru, ne brinite za karte,nabavicu ih po najpovoljnijim cenama a ako treba i casticu vas"
..u sta uzgred budi receno ne sumljam, jer znam, Jerema jeste blesav, ali je od reci, i za sta cu mu biti do groba zahvalan ako i kada to ostvari.
Dakle u neko gluvo doba matinea, dodje na dnevni red i prastara ideja Goravice Dragoljuba o zubarima i pravljenju mostova i vestackih vilica u Srbiji zemlji, jer nasu su zubari odlicni,rade za male pare a u Holandiji je ova vrsta usluga skoro petostruko skuplja ....
Priznajem da mi je Gule ovo napomenuo i daleke 93 ili 94 u polupijanom stanju, i priznajem da nikada nisam ni razmisljao o ovoj mogucnosti, pa cak ni kada mi je predlozio da u vreme blokade i bombardovanja ugradimo zubarske stolice u avione ,tako da ne moraju ni da slecu na tadasnji Surcin , danasnji Nikola Tesla, aerodrom koji ima samo medjunarodne letove, jer zemlja Srbija je toliko postala velika da je prevazisla domace destinacije ....

Ideja o zdravstvenom turizmu mi te veceri posle dve dunje i tri crna vina nije zazvucala cudno.... U glasnom razmisljnju, prepirkama i razmatranju mogucnosti, sve se cinilo realno i ostvarivo..Jerema ima turisticku agenciju, moze da obezbedi avio prevoz, Gule ima zubare, moze da obezbedi medicinsku negu, ja samo treba da pronadjem krezube Holandjane koji su spremni da zube popravljaju u zemlji Srbiji....
U lucidnim i polusaljivim opaskama Gule nam odaje tajnu ...ime agencije DENTALTOURS !!!! ja mu se priduzujem sa makketinskim sloganom "vasi zubi ..nasa briga" Neso keve ti ...reci to i na holandskom moli me Zan "uw tanden...onze zorg" izvaljujem kao iz puske ....

Blizi se i jedanaesti sat, kelner se vec pomalo stidljivo presvukao i ceka da naplati ..... izlazimo u ipak svezu noc ....Goravica i Blazina predlazu da nastavimo nase druzenje ...Pavlovic, Jeremic i Orlic odustaju ... nas trojica hvatamo taxi i odlazimo u centar ...u dvoristu Filozofskog fakulteta u Beogradu ima neka kafana ...Sve je nestvarno ...prolazimo kroz dvoriste ge smo davnih osamdesetih gledali Rucanteovu "musicu" u reziji Pera Zeca , sa Nedom Arneric i Lazom Ristovskim u glavnim ulogama ...ulazimo oko 23.30 u kafanu ..sami smo , jos jedna runda...i jos mnogo price. Secanja ponovo izviru i preplavljaju nase duse ..kafa i konjak ...poslednja cigareta ...emocije me guse ...Gule odlazi po casu vode ....ni ne osecamo kako vreme leti ...vec je jedan...nismo ni decenije , ni godine osetili ..a one su proletele ...tempi passati ....a mi ..mi jos uvek deca ...neka i to smo mi , kako bi rekao meni neko jako drag......

Reacties

  1. molim anonimne da se bar predstave u komentaru ..sliku sam dodao ..juce mi nije bila na laptopu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neso, gde su ostale slike?
    Jeli, ko je persona iz San Hose-a koja je stalno prisutna na blogu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah tajna obozavateljka ?
    ozbiljno ..mislim da je to firma od koje sam uzeo mapu !!!
    ostale slike cu staviti u jednu od javnih galerija ..tada ostaju u razumljivoj rezoluciji
    ako mi das e-mail ..sibnucu ih na mail

    za Guleta :
    guco daj mi neku tvoju e-mail adresu da razradimo dentaltours

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neso, sada imas i posetioca iz Rijeke. Da nije Toma u pitanju?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023

ULICNO POZORIŠTE- COMEDIA DELL ARTE

KAKO SAM PROVEO LETNJI RASPUST