Drugarstvo na ispitu


Cesto se pitam da li je to moguce …kako smo i zasto ostali drugari posle svih zvrcki,namestaljki i podmetacina koje smi jedni drugima smisljali ….
Evo samo nekoliko primera kojih se secam , neka me drugi dopune i slobodno napisu cega se oni secaju :

Slucaj zaledjene cepanice :
Guletu sam licno razbio glavu zaledjenom cepanicom , kad smo kao klinci razbijali ledenice jedno drugom o glavu….lepo sam rekao ..”ne igem se vise”a on ponovo ledenicu o glavu..vratio sam mu cepanicom , kao posledica razbijena glava…

Zasto si mi to ucinila kad znas da te volim :
Neki tvrde da sam to rekao S... posle zurke kod Andreja, ja sam je ovdeo na zurku a
Ona se povatala sa Andrejom…nije bilo lepo od nje ,ali ja to nikada nisam rekao…mozda sam samo tako nesto pomislio…

Pokusaj ubistva na ljuljasci:
Zan sa rukom u gipsu, tacnije pola tela mu je bilo u gisu , jer je jadnik slomio klucnu kost …..Dakle Zan sedi na ljuljasci ,onako sakat, pavlonja odvrce sraf koji drzi lanac ljuljaske ..i naravno Zan nenadano i zestoko pada kao kruska na zemlju ….Nije ga prijavio miliciji, a da jeste, dobio bi spor , jer je Pavlonja ocigledno zeleo da ga ubije…

Slucaj “cice vestice”u ulazu 177:
Pavlonja dobacuje komsinici Cici da je krmaca ili tako nesto, uglavnom nepristojno, zatim pokusava da pobegne stepenicama u guletov stan na trecem spratu ..ali ulazna vrata ostaju zatvorena….A pavlonja ostavljen na milost i nemilost razgoropadjenoj Cici….

Elektricna stolica na Stipetov nacin:
Najsurovija i najokrutnija igra GORAVICE STIPETA koji je mene i svoga rodjenog brata, Guleta terao da lizemo struju ….u stvari transformator od eletricne zeleznice ..i na tad nacin nam pustao struju kroz telo ….Ja sam se ,hvala Bogu , doduse tek posle mnogo godina oporavio , a jadnik Gule jos uvek nije …zato je i ostao neozenjen, mladic sa 50 godina…..

Noc kada je Pavlovic video UFO :
Jedna od olujnih noci na sipanu, kada smo svi spavali u guletovoj kuci , samo smo pavlovica ostavili da se snalazi u satoru, jer je gospodin bio u steti, sa francuskinjom Pascal, a mi smo naravno bili ljubomorni do koske ….Pavlovic je nekako preziveo oluju, a te noci je video Ufo kako lebdi iznad naseg satora …posle toga je Spilberg snimio cuveni film ET ….

Cirina izjava kako ce me zaklati:
Tipican zlocin iz ljubomore. Cira je pomislio da ima prolaz kod Helmut, moje sipanske zenske, sto nije bio slucaj…cim sam se pojavio, a dosao sam tog leta par dana kasnije od ostalih, mala se rastopila I pala mi u zagrljaj ,na opste cirino razocarenje I bes ,koji se pretvorio u otvorenu pretnju, kako ce da me kolje…Na svu srecu kada se otreznio, sav umazan katranom I izoblicen od ujeda komaraca, posle noci provedene na prijezbi, izjavu je povukao,. Iako nam nikada ije oprostio sto mu tog jutra nismo doneli hladnu koka-kolu …Napomena za koka-kolu bi morali pesaciti 20 minuta do hotela, I 20 minuta nazad …I dan danas se pitam ,da li bi ostala hladna…

Reacties

  1. Ovde su iznete istine,poluistine i notorne neistine .Meni niko nije puštao "struju kroz tabane".Ja sam lud od nečeg drugog(za naučni svet to je još uvek enigma).A i ta Pascal i nije bila neka riba.Najveća prednost joj je bila što je francuskinja.Mislim da su najbolji dokaz "drugarstva na ispitu"epizode iz kampa u Cavtatu,i povratak za Beograd vozom tog "varljivog leta" 1978.godine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niko nije ni rekao da ti je struja pustana kroz tabane....Cavtat ce biti posebno obradjen ovih dana samo mi treba tvoja slika u pidzami...posalji ako imas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meni nije jasno šta ste se uhvatili moje pidžame.U celom civilizovanom svetu je normalno da se ista prilikom odlaska na počinak odene.Ja neznam kako ća mo u evropu sa takvim nakaradnim shvatanjima.Uostalom svima je poznato da su noći u Cavtatu veoma hladne,pogotovo u avgustu mesecu.A kao što sam već rekao to je bilo varljuvo leto.No pustimo to na stranu,mislim da je suština problema bila Nes kafa,tada jedna od prvih tvorevina trulog zapada sm,išljeno plasiranih među mladež u cilju moralnog srozavanja istih.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mislim da je Nesa izneo vise istina nego nego neistina.Osvrnuo bih se na Pavlonjin pokusaj ubistva mene na ljuljasci.Sto se mene tice Pascal je bila dobra riba. Medjutim, Almud, zbog koje je Cira hteo da kolje Nesu, malo je podrigivala u faci. Letovanje u Cavtatu je definitivno upropastio Nesa sa nes kafom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Almud je bila super riba, samo ti tada nisi nosio naocare, pa ko zna sta si video...sto se NES(A) kaffe tice istina je ispricana u poglavlju Cavtat 1978

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Devojčica se zvala Almud ,fina pristojna devojka(nije mi jasno sta je videla u Neši i tu je Ćira u pravu i da mu niam oteo strašni kalemarski perorez... klao bi Nešu do zore polako i sistematski),.
    Elem da se vratim , Almud ,Almud se zvala a ne Helmut??.. Helmut je bio tvoja mala tajna koju nisi delio sa nama, jedino dok si spavao pa pored ostalih fantastičnih zvukova koje si ispustao povremeno si zvao Helmuta ,jecao i pripijao se uz nasa znojava tela....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da dodam kad sam već otkrio tajnu ..voleo si da nam ležiš na maljavim grudima i lagano prstićima uvijaš kovrdžice i praviš pletenice od istih

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ma nemoj, bolje napisi neke tvoje smicalice nego sto insinuiras i lazno optuzujes ....valjda ja znam kako se zvala i kakve je balone imala ,....u meni je videla sve sto joj je trebalo i bila je ludo zaljubljena, a vi ste ljubomorna gomila G****a
    kao sto vas je i Cira nazvao kada niste hteli da mu kupite jednu antibebi pilulu ...da bi mogao da se krese sa Natasom, koja je za razliku od moje prelepe svabice PODRIGIVALA u faci

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ćiri pilula nije kupljena zbog njegovog zdravlja.Nije prvo obavio preglede kod ginekologa.Nismo ni mi medicinski nepismeni.Gde je on video da se pilule uzimaju na svoju ruku.Mada neverujem da bi mu pomogle u sprečavanju začeća.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

OPET JE MAJA KRIVA ZA SVE

The Laka Konjica

Dozivljaji jednog kisnog leta u Holandiji ano2023